Przygotuj się
zwanego dalej Gabinetem Podologicznym.
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie usługi lub zabiegi świadczone przez podolog Jolantę Literską i jej współpracowników.
Klientem Gabinetu Podologicznego może być każda osoba pełnoletnia lub osoba niepełnoletnia przebywająca pod opieką rodzica, przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego.
Skorzystanie z Usługi lub Zabiegu jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.
Rezerwacji wizyty można dokonać:
Rezerwację uważa się za dokonaną jedynie w przypadku potwierdzenia jej przez pracownika gabinetu.
Klient jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi. Szczegółowy Cennik dla poszczególnych Usług oferowanych przez znajduje się na stronie internetowej Gabinetu Podologicznego Jolanty Literskiej pod adresem: https://gdynia-podolog.pl/cennik/ w gabinecie oraz w mediach społecznościowych.
W gabinecie udostępnia się następujące formy płatności:
Gabinet zastrzega sobie prawo pobierania zadatku przy rezerwacji wybranych Usług.
Kwota zadatku wynosi:
W przypadku nieprzyjścia na zabieg bez odwołania go minimum 24 godziny przed planowaną wizytą zadatek przepada – jest to rekompensata za zarezerwowany czas (który w przypadku braku wcześniejszego odwołania nie zostaje wykorzystany przez żadnego Klienta) oraz za przygotowane materiały niezbędne do przeprowadzenia zabiegów (które w przypadku niewykonania zabiegu zostają zutylizowane).
W przypadku odwołania wizyty minimum 24 godziny przed planowanym terminem jej odbycia: należy ustalić kolejny termin wizyty dla siebie lub kogoś z bliskich, a zadatek zostanie przeniesiony na ten kolejny termin.
Gabinet zastrzega sobie prawo do odmowy umówienia wizyty i odmowy wykonania Usługi w przypadku klientów, którzy co najmniej 2 razy nie stawili się na wizycie w umówionym terminie.
Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym klienci zostaną wcześniej poinformowani. W przypadku nagłych i niezależnych od pracowników Gabinetu Podologicznego sytuacji, istnieje możliwość odwołania lub zmiany terminu w możliwie najkrótszym czasie od zaistniałej sytuacji.
W pozostałych przypadkach klienci będą informowani o zmianie terminu zabiegu co najmniej 24 godziny przed wyznaczonym terminem. W związku ze zmianą terminu zabiegu klient może wybrać najdogodniejszy dla siebie, wolny termin na zabieg.
W trosce o bezpieczeństwo klientów przed przystąpieniem do Zabiegu pracownik przeprowadza wywiad, który ma na celu ustalić, czy nie istnieją przeciwwskazania do wykonania zabiegu. W określonych przypadkach Klient może zostać poproszony o przesłanie zdjęcia stopy lub jej części przez komunikatory lub na adres e-mail: (jl.podologia@gmail.com).
Klient zobowiązuje się do udzielenia pracownikowi odpowiedzi zgodnych ze stanem faktycznym. Gabinet Podologiczny nie ponosi odpowiedzialności za powikłania pozabiegowe lub działanie niepożądane stosowanych preparatów, jeśli nastąpią w konsekwencji zatajenia informacji o stanie zdrowia przez klienta.
Gabinet Podologiczny zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, jeśli pracownik przeprowadzający wywiad stwierdzi istnienie przeciwwskazań do jego wykonania.
Administratorem danych osobowych klientów jest Jolanta Literska Podolog. Administrator przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umów (wykonania Usług). Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy.